YASAL UYARI



*5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU
UYARINCA BU BLOG DAKİ YAZILARDAN TAMAMEN YA DA KISMEN KAYNAK GÖSTERİLMEDEN ALINTI YAPILAMAZ VE YAYINLANAMAZ. AKSİ ŞEKİLDE DAVRANANLAR İÇİN YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.



10 Kasım 2011 Perşembe

Oriflame M by Marcel Marongiu

Oriflame bu sefer Guy Laroche markasının tasarımcısı Marcel Marongiu ile çalışmış ve ortaya M çıkmış.  Oriflame'nin en yeni parfümünü geçen ay çıkar çıkmaz sipariş ettim ve oldukça da beğendim.

Açılış: kaya gülü, absent, tütsü
Orta: türk gülü, hurma, süsen
Dip: süet, amber, paçuli

M oldukça maskülen yapıda bir parfüm.  Dip notalarda olmasına karşın süet açılışta yoğun şekilde hissediliyor.  Süet genellikle erkek parfümlerinde kullanılan bir nota.  Süetin absent ve tütsü gibi diğer sert notalarla birleşimi sayesinde M erkek parfümlerini aratmıyor diyebilirim ama bunu iyi anlamda söylüyorum :)  Gül notası açıkça hissedilmese de diğer notalara kadınsı dokunuşu vermiş.  Aslında unisex denebilecek bir parfüm M.

M gayet iyi harmanlanmış, dengeli ve tene yakın duruyor.  Hurma gayet dozunda, doğal ve hafif bir tatlılık vermiş.  Parfümün tütsü ve paçuli notaları ile gizemli bir tarafı da var.  M'in buğulu kış günlerine çok yakışacağını düşünüyorum :)


5 yorum:

  1. Çok güzel bir kış kokusu koklayınca benim de içimi ısıttı :)Sıcak ama maskülen kokuları seviyorum galiba.

    YanıtlaSil
  2. evet şişe de değişik olmuş

    YanıtlaSil
  3. Sevgili ladyodeur oriflame gittikçe daha başarılı kokular yapmaya başldı sanki.Daha önce birkaç kokusunu koklamaıştım ama çok sevmemiştim.Bunların hem şişe tasarımları güzel hemde içerikleri heyecan uyandırıyor.Aynı kulvarda olan Avon için aynı şeyi söyleyemem çünkü gittikçe kötü parfümler yapan ve bunları celebrty yüzlerle tanıtan (birde pahalı) bir marka oldu.

    YanıtlaSil
  4. sana kesinlikle katılıyorum, oriflame ın gizli cevherleri var. ben de yavaş yavaş keşfediyorum onları :-) avon konusunda da haklısın nedense gittikçe daha kötü parfümler çıkarıyorlar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...