YASAL UYARI



*5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU
UYARINCA BU BLOG DAKİ YAZILARDAN TAMAMEN YA DA KISMEN KAYNAK GÖSTERİLMEDEN ALINTI YAPILAMAZ VE YAYINLANAMAZ. AKSİ ŞEKİLDE DAVRANANLAR İÇİN YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.



21 Kasım 2011 Pazartesi

Oriflame Dancing Lady

Oriflame'nin en çok satılan parfümlerinden biri Dancing Lady.  Çıkış tarihini ve yaratıcısının ismini aradım ama maalesef bulamadım.

Açılış: armut, turunç, liçi
Orta: orkide, şakayık, ylang ylang
Dip: vanilya ve misk

Dancing Lady'nin sevimli, topiş bir şişesi var.  Gerçekten beni al diyen bir şişe :) Kokusu nasıl peki? Armut notasının  baskın olduğu meyve- çiçek karışımı.  Aslında çok bildik çok tanıdık bir koku bu.  Bazen bana şampuan gibi kokan parfüm soranlar oluyor, Dancing Lady işte aynen şampuan gibi kokuyor. 

Bu tarz şampuanımsı parfümleri ben pek sevmiyorum çünkü doğal olmayan, yapay kokuları beni rahatsız ediyor.  Dancing Lady de yapay ve sıradan bulduğum bir parfüm.  Ben sevmesem de bu tarz şampuan kokularını seven çok insan var.  Bu güzel şişenin içinde daha yumuşak daha doğal bir koku olmasını çok isterdim.

4 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum :) Dancing Lady'nin her yerde sıradan,özel olmayan bir koku olduğunu söyleyip duruyordum.Herkes beğeniyordu ama.Çok mutlu oldum bir parfüm gurusu ile aynı fikirde olduğuma :)

    YanıtlaSil
  2. beni guru olarak görmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Parfumun sisesi mor renk degilmiydi bendeki mor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...