YASAL UYARI



*5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU
UYARINCA BU BLOG DAKİ YAZILARDAN TAMAMEN YA DA KISMEN KAYNAK GÖSTERİLMEDEN ALINTI YAPILAMAZ VE YAYINLANAMAZ. AKSİ ŞEKİLDE DAVRANANLAR İÇİN YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.



17 Kasım 2011 Perşembe

by Kilian Cruel Intentions

Lüks parfümevi by Kilian'ın 2007 yılında çıkardığı parfümlerden biri Cruel Intentions.  Kadın erkek ayrımı yapmayan by Kilian markasının bütün parfümleri unisex.

Açılış: bergamot, portakal çiçeği
Orta: gül, menekşe, papirüs, Haiti vetiveri, guaiacwood
Dip: vanilya, misk, sytrax, castoreum (kunduz yağı), agarwood, sandal

Notalara bakarak da anlayabileceğimiz gibi odunların hakimiyetinde bir parfüm Cruel Intentions.  Açılışta bergamot ve vetiver kokusuyla oldukça sert ve erkeksi.  Özellikle açılışı bana Agent Provocateur Strip'i hatırlattı.  İkisinin de açılışında vetiver çok keskin şekilde hissediliyor.

Sert açılışın yavaş yavaş dağılmasıyla birlikte odunsu notalar açıkça seçilmeye başlıyor.  Odunların ormansı etkisi derin, nemli ve biraz da karanlık bir koku yaratmış  ama ismindeki gibi vahşi bir taraf göremedim ben.  Parfüm kısa sürede oldukça dinginleşip, tene yakın duruyor.


Cruel Intentions'ın içinde hayvansal bir madde olan kunduz yağı var.  Eskiden hayvanların avlanmasıyla elde edilen bu madde neyseki günümüzde laboratuarlarda sentetik olarak üretiliyor.  Cruel Intentions'ın içindeki castoreum un da sentetik olduğunu sanıyorum ve aksini düşünmek bile istemiyorum.

Castoreum un kullanılmasıyla Cruel Intentions'ın tensel bir yönü de var, zira  eskiden bu madde afrodizyak olarak kullanılırmış.  Açıkçası ben parfümlerde fazla hayvansal ve tensel kokuları sevmiyorum.  Bu tarz salgısal kokuları taşımak bana ağır geliyor.  Diğer taraftan Cruel Intentions odun ağırlıklı bir parfüm olduğundan, bu anlamda rahatsız edici değil.

Cruel Intentions'ın genel olarak erkek tenine daha çok yakışacağını düşünüyorum.  Açıkçası beni etkileyen bir parfüm olmadı özellikle de fiyatının yüksek olduğunu düşünürsek.  By Kilian'ın kendi sitesinde 50 ml Cruel Intentions'ın fiyatı 175 euro, refill fiyatı ise 75 euro.  Bu fiyatı hakettiğini düşünmesem de, bir başkasının teninde çok güzel durabileceğini göz önünde bulunduruyorum.

2 yorum:

  1. Ben bu markayı çok merak ediyorum.Şişe tasarımlarından içeriğine kadar herşey beni almalısın diyor :) Bu arada Harvey Nichols de mi denediniz acep ?

    YanıtlaSil
  2. sevgili monsieur, parfümün sample ını bir arkadaşım göndermişti bana, harvey nichols larda satılıyor mu bilmiyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...