YASAL UYARI



*5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU
UYARINCA BU BLOG DAKİ YAZILARDAN TAMAMEN YA DA KISMEN KAYNAK GÖSTERİLMEDEN ALINTI YAPILAMAZ VE YAYINLANAMAZ. AKSİ ŞEKİLDE DAVRANANLAR İÇİN YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.



29 Aralık 2011 Perşembe

Yeni Alınanlar!


Valentino Valentina: Ablama yılbaşı hediyem :)

Dior Addict: Addict'in reformüle edildiğini duyunca  eski şişelerden bir büyük boy almam farz olmuştu.  Neyse ki ablam imdadıma yetişti ve yılbaşı hediyesi olarak o da bana Addict'imi aldı :))))

Oriflame Elvie White Magic: Yeni çıktı, kokusunu merak ediyorum.

Oriflame Petal Quartz: Anneme aldım, bunun da kokusunu çok merak ediyorum doğrusu :)



Oriflame Precious Mini: Bir de bu minişş var. 4ml lik Precious minisini bu ayın katalogunda görünce dayanamadım aldım.

Yorumlar yakında! ;)

9 yorum:

  1. noel baba'dan moschino cheap and chic istiyorum. coco chanel'i de cebren ve hile ile anneme aldırmayı dusunuyorum :D dior addict i hep cok agır dıye duyuyordum etraftan.

    YanıtlaSil
  2. valentino nasıl kokuyor canım çok merak ettim :) iyi günlerde kullan cnm

    YanıtlaSil
  3. Noel baba duy sesimizii! :) addict ağır bir parfüm ama coco kullanabiliyosan addict çok ağır gelmez sana ;)

    YanıtlaSil
  4. @princess:teşekkür ediyorum. yılbaşında hediyeler açıldıktan sonra valentino yorumu da gelecek :)

    YanıtlaSil
  5. Valentina'nın kokusunu ölümüne merak ediyorum, blogunda muhakkak olmalı... :)

    YanıtlaSil
  6. yaşasın oriflame gelmş bir sürü:)

    YanıtlaSil
  7. ay ne güzel bir görüntü çeşit çeşit parfümü bir arada görmek bile huzur veriyo bana :)

    YanıtlaSil
  8. valentina'yı inanılmaz merak ediyorum, reklamı çok eğlenceliydi! :D

    YanıtlaSil
  9. elvie white magic2in kokusu nasıl acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...