YASAL UYARI



*5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU
UYARINCA BU BLOG DAKİ YAZILARDAN TAMAMEN YA DA KISMEN KAYNAK GÖSTERİLMEDEN ALINTI YAPILAMAZ VE YAYINLANAMAZ. AKSİ ŞEKİLDE DAVRANANLAR İÇİN YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.



19 Aralık 2011 Pazartesi

Britney Spears Hidden Fantasy

Britney Spears parfümleri son yılların en çok konuşulan, kullanılan ve beğenilen parfümlerinden oldular.  Sevimli şişelerinin içindeki bu gurme parfümler genç, orta yaş demeden herkesin ilgisini çekti.  Hidden Fantasy'de aileye 2008 yılında katıldı.  Yaratıcısı Rodrigo Flores Roux.

Notalar: portakal, mandalina, limonotu, zambak, yasemin, şekerleme, karanfil, vanilya, sandal, amber


Çam ağacı süsü şeklindeki şişesi nedeniyle Hidden Fantasy'i bloga misafir etmek için en uygun zaman diye düşündüm :) Şişesi kadar parfüm de yılın bu zamanı için uygun bir kokuya sahip.  Şekere bulanmış lezzetli portakal dilimleri, vanilya ve beyaz çiçekler...

 Hidden Fantasy için kocaman bir "portakallı şekerleme" desek kesinlikle yalan olmaz.  Turunçgillerin vanilya ve şekerlerle olan uyumlu birlikteliği, parfümün aşırıya kaçmadan tatlı olmasını sağlamış.  Bir parça sıradan bulmakla birlikte eğlencelik bir parfüm olduğunu düşünüyorum.  Hediye olarak kesinlikle risksiz ve başarılı bir tercih olur. 

5 yorum:

  1. Lolita Lempicka L'de de buna benzer bir karışım var. :) Tatlı tatlı portakal kokuyor o da, çok beğeniyorum... Ne zamandır aklımda olan ama hiç bir yerde testerına ulaşamadığım bu parfümü sanırım senin yorumunla alacağım... :)

    YanıtlaSil
  2. L mi alacaksın yoksa Hidden Fantasy mi? Hidden Fanstasy'i Tekin Acar'da denedim ben ama Sevil'de de vardı.

    YanıtlaSil
  3. Hidden Fantasy alacağım... :)
    Benim gittiğim Tekin Acar'larda ve Sevil'lerde genelde tester bulamıyoruz... :)

    YanıtlaSil
  4. Lacivert olanınız çok beğeniyorum,herkesin bu kadar talep ettiği bir koleksiyon olmasına da hiç şaşırmıyorum Fantasy lerin, son derece kalıcı,silliage ı yüksek ve kokuları güzel,bir Guerlain kalitesi beklemem ama yine de günlük,eğlenceli kokular...

    YanıtlaSil
  5. m.fantasy i ben de beğeniyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...