YASAL UYARI



*5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU
UYARINCA BU BLOG DAKİ YAZILARDAN TAMAMEN YA DA KISMEN KAYNAK GÖSTERİLMEDEN ALINTI YAPILAMAZ VE YAYINLANAMAZ. AKSİ ŞEKİLDE DAVRANANLAR İÇİN YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.



12 Eylül 2010 Pazar

L'instant de Guerlain


Burun Maurice Roucel 2003 yılında yarattı L'instant de Guerlain i. Parfümün notaları...

Açılı: turunçgiller ve bal
Orta: çin manolyası, yasemin ve ylang ylang
Dip: amber kristalleri

L'instant büyülü bir anı simgeliyor. Parfümün tenimizle birleştiği anda büyülenişimizi ve o ana hapsoluşumuzu... Aynı şekilde parfümün kokusunu üzerimizden alan herkes, aynı büyülü ana hapsoluyor. Gerçekten çok güzel bir parfüm L'instant. Bence Guerlain evinin son yıllarda çıkardığı en başarılı parfüm. (niche parfümleri ayrı tutuyorum)

L'instant Magic masum bir kız kardeşse, L'instant onun cazibeli ablası. Turunçgillerin balla yumuşatılmasıyla karşımıza çıkan bir açılış... Daha sonra çiçeklerin gövde gösterisi... afrodizyak ylang ylang, egzotik manolya ve narin yasemin... Bu güzel üçlü son derece ustaca harmanlanmış. Parfüm kesinlikle çiçek çiçek kokmuyor. Kristalize amber sımsıcak ve derin. L'instant'ı çok beğeniyorum. Çok bağırmayan, göze batmayan, klas bir oryantal. Addict ile bir takım ortak noktaları var. Aynı şekilde turunçgilli taze açılış, çiçeklerin vanilya ve amberle sıcak buluşması... Addict i beğenen ama fazla cüretkar bulan herkes L'instant ı mutlaka denemeli.

11 yorum:

  1. bayılıyorum senin şu anlatış şekline ben :) kelimeleri öyle bir diziyorsunki sanki narin narin akan bir derecik, iki yanı yemyeşil çayır, çayır üzerinde rengarenk çayır çiçekleri, bu çiçeklere konan kelebekler, masmavi bir gökyüzü ve ışıl ışıl güneşin etrafında dans eden tatlı beyaz bulutcuklar var. vallahi de bunu hayal ediyorum parfüm notalarını anlattığın cümlelerde :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim. siz böyle şeyler söyleyince çok mutlu oluyorum ben :)

    YanıtlaSil
  3. Hhehe öyle i anlatmışsınki karnım acıktı! :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de anlatımını çok seviyorum, herkes parfüm anlatamaz ;) Nerelerdesin diye sormaya gelmiştim aslında. Merak ettim, umarım iyisindir. Senden Estee Sensuous yorumları almak istiyorum, ben çok beğendim, alacağım.. Parfümle ilgili senin düşüncelerini de merak ediyorum, Beyond Paradise ile çok farklı biliyorum ama ikisinden hangisini tercih edersin sen olsan? Ben pudra kokusu seviyorum, kışa girerken muhtemelen Sensuous seçimim olacak ama kararsızlık işte.. :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim :) hastayım bir kaç gündür. grip oldum yatıyorum :(
    sensuous u ben de beğeniyorum. içinde baharatlar olmasına rağmen soft bir parfüm. ben kesinlikle sensuous u seçerim. beyond paradise da güzel bir parfüm ama benim başımı ağrıtıyor bazen. sensuous yumuş yumuş tam sonbaharlık :)

    YanıtlaSil
  6. ben kullanıyorum bunu ve inanılmaz güzel, herkes soruyor :)

    YanıtlaSil
  7. Bu kokuyu ilk çıktığında -dediğin gibi 2003 oluyor sanırım- erkek ark. hediyesi olduğu için kullanmıştım. O dönem yaşım henüz küçük olduğundan ya da beyaz tenli olduğumdan bana fazla ağır gelmişti. Gün içinde kendi kokumdan rahatsız olmuştum. Bu anlatımdan ve yorumlardan sonra bende mi sorun var acaba diye düşündüm :)

    YanıtlaSil
  8. Anneme aldığım ilk parfüm bu yüzden önemlidir benim için :)

    YanıtlaSil
  9. ursula, bazen parfümler insaın tenine gitmiyor. bu konuda yapılabilecek bir şey yok malesef :( benim de sevdiğim ama tenimde kötü durduğu için kullanmadığım bir çok parfüm var

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...