YASAL UYARI



*5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU
UYARINCA BU BLOG DAKİ YAZILARDAN TAMAMEN YA DA KISMEN KAYNAK GÖSTERİLMEDEN ALINTI YAPILAMAZ VE YAYINLANAMAZ. AKSİ ŞEKİLDE DAVRANANLAR İÇİN YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.



4 Eylül 2010 Cumartesi

Gucci Guilty


Gucci'nin yeni parfümü Guilty çıkar çıkmaz, ben de soluğu parfümeride aldım. Yeni çıkan parfümler Türkiye piyasasına geç girer ama yine de bir şansımı deneyeyim dedim. Tekin Acar'da buldum Guilty i!
Parfümün yaratıcısı burun hakkında bir bilgi bulamadım maalesef. Bu konuda bilgisi olan lütfen beni aydınlatsın.
Notalar:
Açılış:mandalina, pembe biber.
Orta: leylak, sardunya, şeftali
Dip: paçuli ve amber

Guilty şişesi ve adı itibariyle etkileyici, gösterişli ve ayartıcı bir parfüm beklentisi yaratıyor insanda. Cesur parfüm beklentim onu koklamamla birlikte yıkıldı. Guilty, hafif ve sıcak yapılı bir oryantal. Kötü diyemem ama sıradan, sıradan ve sıradan! Kalıcılık konusunda da sınıfta kaldı. Yine de siz benim dediklerime bakmayın ve Guilty i deneyin. Belli olmaz, sizin teninizle uyumu yakalayıp bir çiçek gibi açabilir.


16 yorum:

  1. ben de dün denedim sevil'de ama bunun açacağı falan yok, açılıp açılabileceği yer belli. yeni bir burun lazım, yeni bir dahi ! :D Artık bir parfümü kokladığımda en son ne zaman şaşırdım hatırlamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. ahahahha :D ben bir şans vermiştim zavallı parfüme sen onu da aldın :D
    valla bence burunlar ve dahiler belli ama.. ne zaman keşfedicekler bizi bilmiyorum! :)))

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu parfümü yazmayı düşünüyordum, aynı şekilde hayal kırıklığı oldu benim için de, sen söylemişsin, yazmam artık. :D

    YanıtlaSil
  4. peki burun hakkında bir bilgi bulabildin mi?

    YanıtlaSil
  5. bende şöyle bir kanı var.. bir şişe tamamen altın görünümündeyse bu sanki göz boyamak amaçlı gibi düşünüyorum.. sanki şişenin içindeki o kadar ahım şahım değildir diyorum. genelde haklı çıkarım. yarın boyner'e gidecektim.acaba var mıdır orda bu..

    YanıtlaSil
  6. parfüm güzel olmayınca şişeye yatırım yapıyolar diyosun :) boynerde var mı bilmiyorum ama sevil ve TA da var :)

    YanıtlaSil
  7. bugün boyner'de denedim. kadın elime sıktığında parfümü 2-3 dk. sonra aynen dediğin gibi oryantel güzel bir koku, ama kesinlikle sıradan. Kelimeyi çok doğru bulmuşsun, SIRADAN. 1 saat sonra diğer elimdeki gucci-floral hala buram buram kokarken Guilty'den eser yoktu. bu arada şimdi kokladım floral hala kokuyor,8 saat geçmesine rağmen.

    Altın şişeli bir başka parfüm için; :)

    http://smellthis.tumblr.com/post/1071799023/bir-reklam-n-parfumuyle-uyumu-ancak-bu-kadar

    YanıtlaSil
  8. çok merak ettim kokusunu :)

    YanıtlaSil
  9. benim hoşuma gitmedi açıkcası yaşım küçük olsa bile bu tarz kokular için parfümlere özel bir ilgim vardır ve çoğu parfümüde bilirim dediğiniz gibi sıradan,basit olarak nitelendiriyorum.. sevildeki bayan bu senenin en büyük hiti olacak insanların koku zevkini bir süreden sonra anlıyoruz dediğinde yalnızca gülmüştüm :)

    YanıtlaSil
  10. parfümerilerde çalışanlar -genelleme yapmak istemiyorum aslında eminim işinin ehli bir çok insan da vardır- ne yazık ki insanları doğru yönlendirmiyor, yeni çıkan ya da popüler olan ne varsa onu satmaya çalışıyorlar :(

    YanıtlaSil
  11. Ali

    Merhaba Bayanlar kız arkadaşımın doğum gününde güzel bir parfüm hediye etmek istiyorum yardımcı olabilirseniz çoooooook sevinirim.
    şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. öncelikle burası bana ait bir blog, forum değil :)
    kız arkadaşına bvlgari omnia crystalline hediye edebilirsin

    YanıtlaSil
  13. Gucci Guilty parfümünü severek kullanan arkadaşlarım var. Fiyatı yüksek sanıyordum ama beklediğimden çok uygunmuş.

    YanıtlaSil
  14. "yeni çıkan ya da popüler olan ne varsa onu satmaya çalışıyorlar "
    Bu sözünüz çok doğru emin olun :D illa şunu alın diye ısrar ediyorlar " yok , hayır " demekten sıkılıyorum .
    Gucci Guilty dedikleri gibi şişesi çekti beni deneme gafletinde bulundum , keşke denemeseydim de o güzel şişeye bu kadar basit bir parfüm doldurduklarına şahit olmasaydım :D
    Aynen 212vıp gibi , şişesi çekiyor insanı ama içindeki çok ta özel çıkmıyor :P

    Kolay kolay favori parfüm edinmem , değişkenimdir yani sıkılırım o yüzden en düşük ml lerinden alırım :D
    Klasik bildiğimiz ;
    Cacharel Amor Amor ve Dior Hypnotic Poison bittiğinde aldığım 2 parfüm sadece
    Ama yeni aldığım Thierry Mugler Angel Alien aşık oldum hehehehe :) favorilerime girebilir ;)

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar,çok severek kullandığım yves saint loren parfümüme elveda diyebiliceğim klas bir parfüm arıyordum.Gucci guilty yabancı sitelerde okuduğum yorumlarıyla beni sevindirdi ama aynı güzelliği parfümde maalesef ki göremedim.Blogta ki olumsuz yorumları okuyunca haklı olduğumu daha iyi anladım.Kesinlikle çok abartılmış.Parfümü ilk sıktığımda sıkıldım.orta notada karmaşık kokular alt nota ise karanlıkta kalmış gibi hissettim :)

    YanıtlaSil
  16. Gucci Guilty serisinin arkasındaki burun kimdir henüz ben de bulamadım ve benim de bloğumda o bölüm boş. Eğer bulabilirsem mutlaka söylerim. :-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...