YASAL UYARI



*5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU
UYARINCA BU BLOG DAKİ YAZILARDAN TAMAMEN YA DA KISMEN KAYNAK GÖSTERİLMEDEN ALINTI YAPILAMAZ VE YAYINLANAMAZ. AKSİ ŞEKİLDE DAVRANANLAR İÇİN YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.



4 Ekim 2011 Salı

Rochas Muse

Muse Rochas Modaevi'nin 2011'de çıkardığı en yeni parfüm.  Çiçekli-oryantal aileden olsa da, yazın çok sıcak havalar dışında her mevsim kullanılabilecek  hafiflikte.

Açılış: bergamot, şeftali, portakal, muz, mango
Orta: portakal çiçeği, tarçın, fulya
Dip: vanilya, misk, sandal, aselbent, amber

(fragrantica.com)

Muse'nin meyve patlaması gibi bir açılışı var.  İlk sıktığınız anda muz, portakal ve mango en net şekilde hissedilen notalar.  Ben ilk defa içinde muz notası olan bir parfüm kokladım ve hoşuma gitti.  Muz'un tatlılığı parfümün tamamında hissediliyor. 



Bol meyveli açılıştan sonra parfüm bir kaç dakikalığına içine kapanıyor.  Sessiz geçen bu bir kaç dakikanın sonrasında orta notalar açığa çıkıyor.  Özellikle fulya ve notalar içinde olmasa da varlığını hissettiğim menekşe notası açığa çıkıyor.  Rochas'ın kendi sitesinde Muse'nin bilgilerine ulaşamadığım için notalar konusunda sadece fragrantica'yı referans aldım.  Bu nedenle parfümün içinde menekşe notası olup olmadığıyla ilgili net bir şey söyleyemiyorum. 

Daha önce gördünüz mü bilmiyorum, yurtdışında küçük sevimli kutularda satılan menekşe şekerleri var.  Muse aynen o küçük şekerler gibi kokuyor! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...