YASAL UYARI



*5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU
UYARINCA BU BLOG DAKİ YAZILARDAN TAMAMEN YA DA KISMEN KAYNAK GÖSTERİLMEDEN ALINTI YAPILAMAZ VE YAYINLANAMAZ. AKSİ ŞEKİLDE DAVRANANLAR İÇİN YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.



25 Eylül 2011 Pazar

Oriflame Giordani Gold Shine

Oriflame'in 2010 yılında üretilen parfümü Giordani Gold Shine, oryantal çiçekli ailesine ait olsa da benim rahatlıkla oryantal vanilya diyebileceğim bir parfüm.

Açılış: şeftali, çarkıfelek
Orta: gül, heliotrop, şakayık, ylang ylang ve vanilya çiçeği
Dip: sandal ve paçuli

Giordani Gold Shine sımsıcak bir parfüm.  Açılışı şeftali ve çarkıfelek (passionfruit) ile yumuşak.  Heralde bu parfümü en iyi tanımlayan kelime "yumuşaklık".  Tatlı mı tatlı ve vanilyalı bir parfüm olmasına rağmen yumuşaklığını korumayı başarmış.  Güzel açılışının ardından orta notalarda, tatlı bir çiçek olan şakayık kendini gösteriyor.  Şakayık ve vanilya birlikteliği  marsmallow kıvamında bir parfüm çıkarmış ortaya.

 Bana en çok Nina Ricci Nina ve Flowerbomb'u anımsattı ama Nina'daki yakıcı tatlılığı bu parfümde hissetmedim.  Yine de benim zevkim için fazla tatlı bir parfüm olduğunu düşünüyorum.  Pamuk şeker, vanilya parfümlerinin meraklısıysanız Gold Shine uygun fiyatlı bir seçenek olarak aklınızda bulunsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...