YASAL UYARI



*5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU
UYARINCA BU BLOG DAKİ YAZILARDAN TAMAMEN YA DA KISMEN KAYNAK GÖSTERİLMEDEN ALINTI YAPILAMAZ VE YAYINLANAMAZ. AKSİ ŞEKİLDE DAVRANANLAR İÇİN YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.



24 Eylül 2011 Cumartesi

Midnight Gypsy Alchemy Midnight Alchemy


Katı parfüm sever misiniz? Ben severim.  İlk tercihim olmasa da, kendine has bir çekiciliği olduğunu düşünüyorum.  Minik kutusunu pıt diye açıp, parmağınızın hafif dokunuşlarıyla kulak arkanıza, bileklerinize ve gerdanınıza sanki bir ritüeli gerçekleştiriyormuşsunuzcasına sürmek bana hep nostaljik ve gizemli bir his vermiştir.  Hele parfümünüz gizemlerle dolu olduğunu iddia ediyorsa ne mutlu! :)

Notalar: tatlı sandal, çin tarçını, günlük, süsen kökü, menekşe yaprakları, böğürtlen, elma, mavi böğürtlen

Midnight Gypsy Alchemy, doğal ürünleri olan butik bir marka.  Parfümleri doğal özlerle, gizemlerle hazırlanmış ve içlerine büyüler üflenmiş :)



Bütün parfümleri son derece çekici görünüyor ama ben bu sefer Midnight Alchemy i seçtim.  Parfümde ilk ayırt ettiğim notalar tarçın ve sandal  oldu.  Baharatlar ve odunsu-bitkisel karışım son derece keyifli.  Bana çin balmlarını hatırlatan rahatlatıcı, aromaterapik bir kokusu var.  Parfüm uzun süre teninizde varlığını gösterse de yüksek bir sillage beklemek yanlış olur.  Zaten katı parfümlerin hiçbirinde yüksek bir sillage olmaz, olamaz.  Ancak teninize çok yaklaşıldığı durumlarda parfümün kokusu duyulur.  Bence bu da son derece keyifli ve özeldir.  Özellikle püfür püfür parfüm kokmak istemediğiniz zamanlarda...

Midnight Alchemy nin aromaterapik kokusunu sevdim, diğer parfümleri denemek için sabırsızlanıyorum desem yalan olmaz! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...