YASAL UYARI



*5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU
UYARINCA BU BLOG DAKİ YAZILARDAN TAMAMEN YA DA KISMEN KAYNAK GÖSTERİLMEDEN ALINTI YAPILAMAZ VE YAYINLANAMAZ. AKSİ ŞEKİLDE DAVRANANLAR İÇİN YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.



21 Eylül 2011 Çarşamba

Elie Saab Le Parfum


Bugün yeni çıkan parfümleri keşfetmek için kendimi dışarı attım.  Sezonun  dikkat çeken parfümlerinden biri olacağını tahmin ettiğim Elie Saab Le Parfum ilk denediğim kokuydu.  Açıkçası tahminimde yanılmamışım çünkü Le Parfum trendlerin peşinde koşan ve popüler olana yönelen kadınların dikkatini cezbedecek özelliklere sahip.

Açılış: portakal çiçeği
Orta: yasemin
Dip: paçuli, sedir ve bal

Le Parfum, Elie Saab'ın uçuş uçuş, hepimizi kendine hayran bırakan elbiselerinden esinlenilerek yaratılmış.  Gerçekten yumuşak ama sönük olmayan bir parfüm.  Ünlü parfümör Francis Kurkdjian, elbiselerdeki uçuş uçuş hissi parfüme yansıtmak için açılışta portakal çiçeği kullanmış.  Portakal çiçeğinin masum ve rahatlatıcı kokusuyla açılış yapan Le Parfum, yaseminle feminenliğe kavuşuyor.




 Le Parfum için rahatlıkla yasemin parfümü diyebiliriz.  Diğer tüm notalar yaseminin varlığını kontrol altına almak için kullanılmış gibi.  Bal notası, sıcaklık ve tatlılık katarken, sedir yaseminin ağırlığını kırıp, odunların sakinliğini vermiş.  Paçuli ise dumansı derinlik katmış.  Yaseminin diğer notalarla dansı, muhteşem Elie Saab elbiseleriyle uyumlu, rahatlıkla giyilebilecek bir parfüm çıkarmış ortaya.  Le Parfum, feminenliği, dengesi ve temkinli güzelliğiyle herkesin yıldızı olmaya aday.  Son derece ladylike yani zarif hanımefendilere göre.  Ben Grace Kelly'nin prenses imajıyla son derece uyumlu buldum.  Eğer zarif, hanımefendi parfüm arayışında iseniz Le Parfum ü mutlaka denemenizi öneririm.

Benim kişisel zevkimle uyumuna  gelirsek, ben her zaman için daha cesur parfümlerden hoşlandım, yine de Le Parfum için iyi duygular besliyorum. 

9 yorum:

  1. Merhaba sevgili Pınar,ben çok beğendim bu parfümü, özellikle Burberry Body hayalkırıklığından sonra ilaç gibi geldi,bu arada senni cesur parfümlerden hoşlanmandan yola çıkarak, içinde Opium,Shalimar gibi parfümleri barındıran bir baharatlı ve kışa uygun listesi oluşturabilir misin?Bir de Tom Ford review'u isterim senden,tabii eğer mümkünse.
    Estee Lauder Sensous Noir'u nasıl buluyorsun bir de?

    YanıtlaSil
  2. Geçen sevile Tom fordun yeni kokusunu denek için gittiğimde şişesini görmüş ve çok beyenmiştim.Kokusnuda sevdim diyebilirim. içerisinde ki paçuli notası çok güzel,şık oldukça modern bir kokusu var.Hatta mağaza müdürüyle bu koku hakkında tartıştık ve sarışın zarif şık giyimli bir bayanın taşıması konusunda hemfikir olduk.Bu arada Francis Kurdjianın nedense bir çok kokusunu seviyorum tarzım olmasa bile.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada Glow Twiste katılıyorum.Burberry Body tam bir fiyaskoydu benim için!!!

    YanıtlaSil
  4. body beni çok şaşırtmadı, klasik burberry çizgisinde bir parfüm

    YanıtlaSil
  5. bende bugün denedim ve bayıldım.d&g the one dan vazgeçemem diyordum ama galiba vazgeçeceğim

    YanıtlaSil
  6. Elie Saab!

    Gerçekten kullananı pişman etmeyen bir koku. Kaliteli bir duyu bırakıyor insanda en azından kullananda. Kullananların çevresinde bulunan kişiler ne hisseder bilemem ama! Özellikle Gucci by Gucci de yaşadığım tereddütten sonra. Bu parfüm için de hoş yorumlar yapılıyor ama ben onda kendimi bulamadım niyeyse.

    Fakat Calvin Klein Beauty'i de öneririm, benim top 10 listeme girmeyi başardı çünkü, bitince yeniden almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu parfüm bana ağır geldi. Zaten yasemin hep ağır gelmiştir. Pudramsı yasemin sıcak havada bayıyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...