YASAL UYARI



*5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU
UYARINCA BU BLOG DAKİ YAZILARDAN TAMAMEN YA DA KISMEN KAYNAK GÖSTERİLMEDEN ALINTI YAPILAMAZ VE YAYINLANAMAZ. AKSİ ŞEKİLDE DAVRANANLAR İÇİN YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.



8 Mayıs 2011 Pazar

Princesse Marina de Bourbon Rouge Royal

Bir süredir tatlı ve böğürtlenler/çileklerle dolu bir parfüm çekiyordu canım.  Rouge Royal tam da bu esnada karşıma çıktı ve ben de alıverdim.  2002 yılında üretilen parfümün notaları:

Açılış: dağ çileği, siyah frenk üzümü ve limon
Orta: zambak, yasemin, ylang ylang
Dip: reçine ve meşeyosunu

Rouge Royal parlak kırmızı şişesinin içinde keşfedilmek için beni bekliyor.  Merakla kapağını kaldırıyorum ve fıss fıss... Burnuma ilk önce limon ve ardından da siyah frenk üzümü kokusu çarpıyor.  Açılış notalarından sonra parfüm hızla ısınıyor ve saniye saniye daha fazla tatlılaşıyor.  Rouge Royal çok tatlı bir parfüm ama bayıcı değil, pamuk şeker yumuşaklığında, bu nedenle tatlı parfüm severlerin çok seveceğine eminim.  Sabırsızca orta notalardaki çiçeklerin ortaya çıkmasını bekliyorum ama ne yazık ki hayal kırıklığına uğruyorum.  Genelde yaşadığım tatlı parfümlerin tenimde açılmaması durumu yeniden karşımda :(   Flowerbomb da ve Chéri de yaşadığım hüsran yeniden içimi kaplıyor.  Tenimde pamuk şeker kokusu dışında çiçeklerin varlığını hissedemiyorum.  Hakkında ne kadar güzel yorumlar olduğunu bildiğimden, bu güzelliğin heba olmasına gönlüm el vermiyor.  Bu nedenle kendisini takas etmeyi planlıyorum.

Eğer Rouge Royal ile takas etmek istediğiniz bir parfünüz varsa lütfen bana mail atın. Parfüm 100ml, 2-3 fıs deneme amaçlı kullandım sadece. kutusuyla göndericem. Maillerinizi bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...