YASAL UYARI



*5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU
UYARINCA BU BLOG DAKİ YAZILARDAN TAMAMEN YA DA KISMEN KAYNAK GÖSTERİLMEDEN ALINTI YAPILAMAZ VE YAYINLANAMAZ. AKSİ ŞEKİLDE DAVRANANLAR İÇİN YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.



8 Kasım 2009 Pazar




MINIMALIST YAKLAŞIM : JIL SANDER STYLE PASTELS - SOFT YELLOW

Alman tasarımcı Jil Sander ın 2008 yılında çıkardığı parfüm serisi Style Pastels üç parfümden oluşuyor: Blush Pink, Soft Yellow ve Tender Green.


Pastel renklerde, şirin mi şirin kübik şişeler insanda ısırma hissi uyandırıyor! :) Parfümler de şişeleri ve modacının genel çizgisiyle uyumlu şekilde minimalist. Bu sevimli parfümler ilk çıktığı andan itibaren ilgimi cezbetmeyi başardı tabi ki bu durumda şişelerin görselliğinin etkisi büyük.

Parfümler Türkiye piyasasına girer girmez ben de soluğu parfümerilerde aldım! Bu sevimli seriden en çok ilgimi çeken Soft Yellow isimli sarı şişe oldu. Bir kaç denemeden sonra Soft Yellow a iyiden iyiye aşık oldum ve hemen bir tane edindim.
Bugün sizlere Soft Yellow un değerlendirmesini yapacağım.




Minimalist parfümlere bayılıyorum. Üst, orta ve alt notalardan oluşmayan, tekdüze ve komplike olmayan parfümlerin yeri bende ayrı. Malum az malzemeyle etkileyici sonuçlar ortaya çıkarmak zordur. Bu nedenle minimalist parfümler bende modern ve sofistike bir etki bırakıyor. Soft Yellow da başarılı bir minimalist :) Parfüm turunçgil, portakal çiçeği, frezya, vanilya ve amber notaları içeriyor. Portakal çiçeği ile pudralı bir yapıya sahip olan parfüm vanilya ve amber notalarıyla da yumuşatılmış. Bu yumuşak etki parfümü ilk sıktığınız andan itibaren sizi sarıyor ve bırakmıyor. Minimalist parfümleri tanımlamak zordur. Soft Yellow u da tanımlamak aynı şekilde zor. Bu parfüm ne kokuyor? sorusuna verebileceğiniz net bir yanıt yok. ben şu şekilde yanıtlıyorum : pudra kokuyor, temizlik kokuyor ve yumuşaklık kokuyor. gerçekten de ipek gibi bir parfüm Soft Yellow. Bahar ve yaz aylarına çok uygun olmakla birlikte kışın da rahatlıkla kullanılabilir. Benim özellikle çiçek, meyve ya da herhangi bir "şey" kokmak istemediğim günlerimin kokusu Soft Yellow.








2 yorum:

  1. sonunda soft yellow ile tanıştım :))yumuşak,temiz,dingin.. ruhun dinlenmesi için sık ve kokla.. teşekkürler lady odeur bu tanışıklığa aracı olduğun için..sırada style essence var. ne dersin :))

    YanıtlaSil
  2. çok sevindimm :) insanın ruhunu dinlendirmesi konusunda çok haklısın. style essence a gelince kesinlikle kişilikli bir koku ama ben style ı daha çok seviyorum. tabi önemli olan senin tenine hangisinin daha çok yakıştığı. aynı gün ikisini de deneyip karar verebilirsin ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...