YASAL UYARI



*5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU
UYARINCA BU BLOG DAKİ YAZILARDAN TAMAMEN YA DA KISMEN KAYNAK GÖSTERİLMEDEN ALINTI YAPILAMAZ VE YAYINLANAMAZ. AKSİ ŞEKİLDE DAVRANANLAR İÇİN YASAL İŞLEM BAŞLATILACAKTIR.



5 Nisan 2010 Pazartesi

Hugo Boss Hugo


Erkek parfümlerini yorumlamayı uzun zamandır istiyordum. Kadın teninde erkek parfümü denemek ve buna göre yorum yazmak belki biraz yanıltıcı olabilir ama temelde fikir vereceğini düşünüyorum. Bugün elime ulaşan bir kaç sample neticesinde ben de ilk yorumumu aslında çoğumuzun bildiği bir parfüm için yapmak istedim. Hugo Boss markasının parfümleri erkekler arasında oldukça popüler. Parfüm konusunda pek bilinçli bir toplum olmayışımız sebebiyle popülerlik parfüm seçimimizi etkileyen en büyük sebep oluyor. Kadınların bile çoğu böyleyken, kişisel bakım konusunda hala emeklemekte olan erkeklerimiz için parfümler çogunlukla popülerliği sebebiyle kullanılıyor. Hugo da çok fazla erkeğin tercih ettiği bir parfüm. Hugo, 1995 yılında Hugo Boss modaevi için burun Bob Aliano tarafından yaratıldı. Parfümün notaları şu şekilde
Açılış: lavanta, nane, greyfurt, elma
Orta: adaçayı, karanfil, sardunya
Dip: vetiver, çam, oakmoss (meşe yosunu), paçuli
Hugo'nun oldukça yumuşak ama nane ile ferah bir açılışı var. Açılıştaki naneyi çok sevdim, parfüme canlı bir başlangıç vermiş aynı zamanda da temiz bir his. Temizlik hissi parfümün geneline hakim. Yeni traş olmuş bir erkekten aldığınız kokuya çok benzeyen bu parfüm aynı zamanda serin mi serin. Genç erkekler için ve günlük ve sportif kullanım için uygun olduğunu düşünüyorum. Traş köpüklerinin kokusunu, temizlik kokusunu seven erkeklere göre.

4 yorum:

  1. Bu parfum benim karsi konulmazim,yolda giderken boyle kokan biri ysnimdan gecip gitsin bende isimi gucumu unutupo bi sure takip ediyorum.Mukemmel otesi birsey bu.Karsi koyamadigim tek erkek parfumu diyebilirim.

    YanıtlaSil
  2. süpermiş :D ama senin için zor olmalı çünkü baya kullanan var bu parfümü ;)

    YanıtlaSil
  3. Off o parfüm muhteşem kokardı bi zamanlar:)

    YanıtlaSil
  4. üzgünüm bayanlar.. fazlasıyla sentetik notalarla harmanlanmış vasat bir boss parfümü ucuz ve basit bir kokusu var

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...